دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 25605
تعداد نوشته ها : 11
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem267

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای آهن آلات و تابلو‌های روشنایی معابر شهر فردیس خبر داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز : در پی وقوع چند فقره سرقت آهن آلات و تابلو‌های روشنایی معابر شهری منطقه شهرک بعثت فردیس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار کلانتری ۱۷ بعثت قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی ساعات وقوع سرقت‌ها را کشف کرده و با گشت زنی محسوس و نامحسوس در محل‌های وقوع سرقت در ساعات پیک، در نهایت یکی از سارقان را در در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ فیض جعفری  گفت: در تحقیقات تکمیلی سارق که چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش نمی‌دید لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت آهن آلات و تابلو‌های روشنایی معابر شهری فردیس با همدستی ۵ نفر دیگر اقرار کرد.

او با اشاره به دستگیر همه همدستان متهم در چند عملیات جداگانه افزود: تحقیقات برای شناسایی مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و در این مسیر از شهروندان درخواست داریم تا راه‌های سرقت را بر سارقان ببندند و با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، از به یغما رفتن اموالشان پیشگیری کنند.


دسته ها :
دوشنبه هجدهم 12 1399
X